Aug 14, 2011

Who am I? What do I want? What is my Purpose in Life?

These are the three core questions of this year's 21 Day Meditation Challenge. The idea is to meditate for ten minutes every day over three weeks to get to know yourself better. To that end, you will receive free MP3 files with guided meditation instructions each day. Registration is quick and easy. I've never partaken before, but past participants wrote rave reviews and are eagerly awaiting tomorrow's start of this year's challenge. So why not try out something new for a change? This sounds easy enough. ;)

5 comments:

  1. Da habe ich mich gleich mal mitangemeldet :)
    Danke für den Tip!

    ReplyDelete
  2. Cool, dann können wir unsere Erfahrungen damit ja bei Gelegenheit mal austauschen? LG Annina

    ReplyDelete
  3. Sehr gerne! Ich bin gespannt.

    ReplyDelete
  4. Ich hab mich auch angemeldet, Meditation wollte ich sowieso schon länger mal ausprobieren. Mal schauen, ob ich durchhalte :)

    ReplyDelete
  5. Cool! Hier gibt es eine Testfolge vom letzten Jahr: Habe sie eben per Lautsprecher auf dem Boden liegend angehört - ganz anders, als die Meditationen, die ich sonst so mache, aber wirklich ganz gut... Bin gespannt auf die diesjährige Challenge!

    ReplyDelete